تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: متأسفانه دست‌هایی در کار است که می‌خواهند چهره قم، مرکز انقلاب و نشر معارف اهل‌بیت(ع) را مخدوش جلوه دهند.
کد خبر: ۷۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶ 17 November 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۹۷ در دیدار طلاب و فضلا از وضع ظاهری قم اظهار گله داشتند.

وی اظهار داشت: انتظار رهبری و مراجع تقلید با توجه به حرم اهل‌بیت(ع) بودن و خاستگاه انقلاب بودن قم این است که ظاهر قم نیز در شأن این شهر باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: متأسفانه دست‌هایی در کار هستند که می‌خواهند چهره قم، مرکز انقلاب و نشر معارف اهل‌بیت(ع) را مخدوش جلوه دهند.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری قرارگاه ۱۹ دی در استان تشکیل و از مسئولان تأثیرگذار استانی و شهری نیز دعوت شد در این قرارگاه حضور پیدا کنند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: وظیفه قرارگاه ۱۹ دی ارائه راهکارهایی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب و حفظ چهره انقلابی قم است.

وی اظهار داشت: رهنمودهای مراجع بزرگوار در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب می‌تواند نقشه راه ما برای نیل به اهداف و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار