آیت‌الله مکارم شیرازی در مسائل تعلیماتی و آموزش اصل و حاشیه وجود دارد و نباید اجازه دهیم که حواشی بر متن مقدم شود، تصریح کرد: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود.
کد خبر: ۷۹۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ 18 November 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن ابزار خشنودی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: بعضی از توفیق‌ها نصیب هر کسی نمی‌شود و خدمت در حوزه‌های علمیه خواهران از جمله این توفیق‌ها است.

وی افزود: انسان باید همیشه فرصت‌ها را غنیمت بشمارد؛ حوزه‌های علمیه خواهران یک توفیق بزرگ است که در سایه نظام جمهوری‌ اسلامی ایرانی نصیب ما شده است، زحمت‌های بسیار زیادی برای حوزه‌های علمیه خواهران کشیده شده است تا این پدیده مبارک به ثمر برسد، لذا نباید به وضع و پیشرفت‌های فعلی اکتفا شود بلکه باید همواره به فکر پیشرفت باشیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در مسائل تعلیماتی و آموزش اصل و حاشیه وجود دارد و نباید اجازه دهیم که حواشی بر متن مقدم شود و اصل به حاشیه برود؛ نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همان علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار