عضو شورای اسلامی شهر قم با گرامیداشت روز قم گفت: به این مناسبت تخفیف 25 درصدی در عوارض از 30 آبان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹ 18 November 2019

به گزارش تابناک قم، حسن طلایی با بیان اینکه قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران بزرگترین مرکز دینی جهان است اظهار داشت: قم تاثیرگذارترین شهر در جهان اسلام است و طلبه های زیادی برای کسب علم و معرفت در آن حضور دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم به روز قم و تصویب آن در سال گذشته در شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به تاثیرگذاری این شهر باید به بهانه روز قم رخدادهای ملی و مذهبی این شهر به صورت بین المللی معرفی شود.

وی عنوان کرد: قم شاهراه مواصلاتی 17 استان است بنابراین جذب توریست مذهبی و شکوفایی اقتصادی در آن نباید نادیده گرفته شود.

طلایی از در نظر گرفتن تخفیف در عوارض به مناسبت روز قم خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال شورا برای روز قم که همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) است تخفیفاتی در پرداخت عوارض شهری در نظر گرفته است.

وی با اشاره به جزئیات اجرای این طرح گفت: تخفیف 25 درصدی در عوارض از 30 آبان آغاز خواهد شد و اجرای تورهای قم گردی به صورت رایگان در راستای معرفی بخش های گردشگری و تاریخی نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای روز قم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم به ساماندهی شهر به بهانه روز قم اشاره کرد و یادآور شد: ساماندهی منطقه 6 که یکی از وروردی های قم است در دستور کار قرار گرفته شده که امیدوارم این ساماندهی در شان حضرت معصومه(س) طراحی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار