دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرقم:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرقم گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان کشفیات انواع مخدردرقم ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده‌است.
کد خبر: ۷۹۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷ 20 November 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل شریفی درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم درسالن جلسات فرمانداری همچنین معضل واحدهای عطاری متخلف درقم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برغم وجود قشر زحمتکش درمیان عطاری‌های قم ولی برخی با توزیع قرص‌های صنعتی خطرناک تخلف‌های زیادی را مرتکب می‌شوند، که باید آنها را غربال کنیم.

وی بیان داشت: بدون جداسازی این قشر از متخلفان، کار واحدهای مذکور به درستی انجام نمی‌شود.

شریفی همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تشکیل اتحادیه مستقل عطاری‌های قم یادآور شد: این اقدام تا مرحله انتخابات نیز پیش رفت، ولی به دلیل عدم همکاری و تمایل عطاریها برای عضویت در این اتحادیه این امر محقق نشد.

در حال حاضر ۲۰۰ واحد عطاری دارای پروانه فعالیت درقم وجود دارد.

وی با اشاره به نقش مخربی که عطاری‌های متخلف درایجاد اختلال درچرخه درمان معتادان دارند، گفت: بسیاری از معتادانی که درکمپ‌های ترک درمان می‌شوند، متادون آنها از عطاریها تهیه می‌گردد.

دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر قم بیان کرد: بخشی از عطاریها کار مقابله با خرده فروشان مواد مخدرقم را نیز تحت الشعاع قرار داده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم نیز دراین جلسه با اشاره به انجام ۱۲ طرح تخصصی محله محور در قم طی ۲۰ روز گذشته گفت: ۲ طرح در دو منطقه قم صورت گرفت که ما حصل آن کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری ۱۵۰ تن خرده فروش و ۹۰۰ تن معتاد بوده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار