مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از برخورد شدید با هرگونه عرضه خارج از شبکه و افزایش قیمت‌ها در قم خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲ 21 November 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش بازرسی‌های تعزیرات حکومتی در استان قم اظهار داشت: بعد از سهمیه‌بندی بنزین با همکاری سازمان صنعت استان و اتاق اصناف تیم‌های بازرسی افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه با هرگونه عرضه خارج از شبکه و افزایش قیمت‌ها در قم به شدت برخورد می‌شود، ابراز کرد: فروش بنزین به‌ویژه توسط تاکسی‌ها و وانت‌بارها تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کاهش مدت‌زمان رسیدگی به تخلفات در این مجموعه به 15 روز خبر داد و گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار مطلوبی قرار داریم و بعد از رسیدگی به تخلفات، پرونده‌های مکشوفه بلافاصله مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی خواستار افزایش تعداد بازرسان در سطح استان شد و ادامه داد: باید تعداد بازرسان و تجهیزات موردنیاز آن‌ها در دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمتی افزایش یابد.

ریاضی با تأکید بر تعطیلی واحدهای متخلف درزمینهٔ افزایش قیمت‌ها یادآور شد: واحدهایی که اصرار بر افزایش قیمت کالا داشته باشند با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل خواهند شد و تعزیرات حکومتی آمادگی داشته در خارج از ساعات اداری به هرگونه تخلف ارائه‌شده رسیدگی کند.

وی با اشاره به صدور برخی از احکام به صورت روزانه اضافه کرد: برای تثبیت قیمت‌ها در بازار باید تمام دستگاه‌های نظارتی همکاری داشته تا جلوی سوءاستفاده برخی افراد گرفته‌شده و با آنان به شدت برخورد شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار