طی پنج روز گذشته؛
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای هفته هزار و ۸۶ مورد بازرسی صنفی در قم انجام شد و ۹۱ پروند تخلف در این زمینه تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۹۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۱ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، احمدرضا سمیعی نسب، اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین از روز جمعه احتمال اینکه قیمت برخی کالاها و خدمات افزایش یابد قوت گرفت.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از روز شنبه، افزود: تیم‌های بازرسی طی این هفته به صورت شبانه روزی فعال شده است.

معاون اداره نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طی پنج روز گذشته هزار و ۸۶ مورد بازرسی انجام شده و ۹۱ پروند تخلف در این زمینه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه عمده پرونده‌های تشکیل شده مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت و کشف کالای قاچاق است، اضافه کرد: کالاهای کشف و ضبط شده شامل آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.

سمیعی نسب تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های کشف شده طی هفته جاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری ۸۵۰ تماس با سامانه ۱۲۴ برقرار شده است، افزود: ۲۱۸ مورد گزارش توسط ستاد خبری ثبت و ضبط شده و در اختیار بازرسان جهت پیشگیری قرار گرفته است.

معاون اداره نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: عمده تماس‌ها مربوط به علوفه دام، مصالح ساختمانی، آهن آلات، میوه و تره‌بار، تاکسی‌های سطح شهر، تاکسی تلفنی‌ها، نانوایی‌ها، فروش تخم مرغ و گوجه فرنگی و نصب مخازن گاز سوز بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار