برخی نمایندگان از آقای ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به دلیل طرح برخی مباحث و اظهارنظرات از جمله به زیر کشیدن رئیس‌جمهوری و... که باعث بر هم زدن امنیت ملی شده است در حالی که او به دلیل مسئولیتش و ریاست کمیسیون امنیت ملی باید حافظ منافع ملی باشد، شکایت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، به اعتمادآنلاین خبر داد: فراکسیون امید نامه‌ای با امضای دکتر عارف به هیات‌رئیسه داده است که با سران سه قوه در صحن علنی مجلس جلسه‌ای تشکیل دهیم تا درباره گران شدن قیمت بنزین به نمایندگان ملت توضیحاتی بدهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در پایان نامه علاوه بر درخواست ادامه جلسات مجلس طی هفته آینده و بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به گرانی بنزین و تعطیل نشدن مجلس، از مسئولان مربوطه وزارت ارتباطات خواسته شده است تا درباره وضعیت ارتباطات و قطعی اینترنت این روز‌ها توضیحاتی به مجلس بدهند.

این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین، با بیان اینکه برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی شکایت کرده‌اند، گفت: برخی نمایندگان از آقای ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به دلیل طرح برخی مباحث و اظهارنظرات از جمله به زیر کشیدن رئیس‌جمهوری و... که باعث بر هم زدن امنیت ملی شده است در حالی که او به دلیل مسئولیتش و ریاست کمیسیون امنیت ملی باید حافظ منافع ملی باشد، شکایت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار