رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قم:
رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قم گفت: تقریبا تمام استان‌های کشور باشگاه سازمان یافته بیلیارد دارند اما در استان قم هنوز مجوزهای لازم جهت تاسیس باشگاه رسمی بیلیارد صادر نشده است.
کد خبر: ۷۹۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، علی اکبرقاسمی عنوان کرد: هیئت بولینگ و بیلیارد در قم به تازگی شروع به کار کرده است و تا به امروز هیچ ورزشکار سازمان یافته‌ای نداریم، در استان قم یک باشگاه بولینگ داریم اما باشگاه بیلیارد مشخصی در قم وجود ندارد.

وی افزود: صادر نشدن مجوز، علت اصلی وجود نداشتن باشگاه رسمی بیلیارد در استان قم است که پیگیری‌های زیادی در این راستا انجام دادیم اما این پیگیری‌ها تا به امروز نتیجه‌ای نداشته است.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قم اظهار کرد: راه اندازی یک باشگاه بولینگ سرمایه زیادی لازم دارد به همین علت در قم تنها یک باشگاه بولینگ داریم اما استان قم گنجایش افزایش تعداد این باشگاه را دارد و می‌توانیم با سرمایه گذاری بخش خصوصی باشگاه دیگری در استان قم راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران در این رشته ورزشی برای کسب مقام نیاز به حمایت دارند و هیئت بولینگ استان قم این آمادگی را دارد که از ورزشکاران مستعد این رشته حمایت کافی را داشته باشد، در حال حاضر نیز یک مربی حرفه‌ای از استان تهران در باشگاه بولینگ در حال آموزش به مبتدیان این رشته است، همچنین در ماه گذشته 4 ورزشکار رشته بولینگ استان قم با هزینه شخصی خود در مسابقات کشوری تهران شرکت کردند.

قاسمی با اشاره به تلاش‌های فراوان هیئت بولینگ و بیلیارد برای کسب مجوز باشگاه بیلیارد در استان قم تصریح کرد: با تمام مسئولین مربوطه رایزنی‌هایی داشته‌ایم ولی تمام مسئولین نگرانی‌هایی دارند که علت آن مشخص نیست.

وی افزود: تقریبا تمام استان های کشور باشگاه سازمان یافته بیلیارد دارند اما در استان قم هنوز مجوز های لازم جهت تاسیس باشگاه رسمی بیلیارد صادر نشده است، به همین علت باشگاه‌های زیر زمینی و مخفیانه در سطح شهر تاسیس شده است که این موضوع جنبه خوبی برای هیئت بولینگ و بیلیارد و اداره ورزش و جوانان استان قم ندارد.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان قم ادامه داد: دریافت مجوز برای تاسیس رسمی باشگاه بیلیارد کمی سخت و زمان‌بر است اما هیئت بولینگ و بیلیارد استان قم تمام پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد تا این موضوع حل و مجوزهای لازم صادر شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار