تیم بسکتبال شیمیدُر قم در تلاش برای بحران باخت‌های اخیر خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این هفته از شهرداری بندرعباس پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۹۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، هفتمین هفته دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز دوشنبه چهارم آذر ماه در حالی برگزار می‌شود که اوضاع و احوال نماینده قم در این مسابقات چندان خوب نیست و تیم پرمهره شیمیدُر قم از نظر روحی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در دو هفته اخیر از رقابت‌های لیگ برتر دو باخت متوالی به دو رقیب اصلی خود یعنی پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان داده‌اند و از 6 مسابقه این فصل سه شکست در کارنامه دارند تا با کسب 9 امتیاز در جمع 14 تیم حاضر در لیگ برتر فعلا رده پنجم را در اختیار داشته باشند.

نماینده بسکتبال قم دو بازی خارج از خانه در مقابل تیم‌های مطرح مهرام تهران و شهرداری گرگان و یک مسابقه خانگی را مقابل پتروشیمی بندر امام باخته و نوع بازی این تیم هیچ نشانی از تیم مدعی و قدرتمند شروع لیگ ندارد، تیمی که با قهرمانی در تورنمنت چهار جانبه قطر پیش از شروع لیگ برتر برای دیگر رقبا خط و نشان هم کشیده بود.

در هر حال اکنون نوبت به دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران رسیده و روز دوشنبه تیم شیمیدُر قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در مقابل دیدگان تماشاگران قمی و طرفدار خود از ساعت 16 میزبان تیم پائین جدولی شهرداری بندرعباس است و فرصت بسیار خوبی برای فرار از بحران دارد.

هفت بازی هفته هفتم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در چهارمین روز آذر ماه در شهرهای کرمان، شهرکرد، تهران، اصفهان، قزوین و قم برگزار خواهد شد و شیمیدُر قم در چهارمین بازی خانگی به دنبال سومین پیروزی در قم و چهارمین برد این فصل تلاش می‌کند.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال:

دوشنبه 4 آذر

مس کرمان - نفت آبادان

رعد پدافند هوایی شهرکرد - آویژه صنعت پارسا مشهد

مهرام تهران - توفارقان آذرشهر

ذوب‌آهن اصفهان - نیروی زمینی

شورا و شهرداری قزوین - پتروشیمی بندرامام

شیمیدُر قم - شهرداری بندرعباس

اکسون تهران - شهرداری گرگان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار