رییس هیئت اسکواش استان قم گفت: اردوی تیم ملی زیر ۱۱ سال اسکواش کشور، پایان آذرماه در استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، نیره سادات حسینی، عنوان کرد: هیئت اسکواش استان قم در حال حاضر ۴۰ ورزشکار فعال دارد که ۲۵ نفر از آن‌ها خانم و ۱۵ نفر دیگر آقا هستند، در حال حاضر یکی از مربیان تیم ملی به صورت هفتگی با حضور در سالن اسکواش استان قم با ورزشکاران دختر و پسران زیر ۱۱ سال استان قم تمرین می کند.

وی افزود: تمرکز فعالیت‌های هیئت اسکواش قم بیشتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است تا در آینده بازیکنان و مربیان خوبی در استان داشته باشیم و این رشته ورزشی در قم توسعه پیدا کند.

رییس هیئت اسکواش استان قم ادامه داد: تا به اینجا ۵ رقابت قهرمانی کشور در بخش بانوان و ۵ رقابت قهرمانی کشور در بخش آقایان برگزار شده که تیم اسکواش استان قم در همه این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

وی افزود: هفته آینده تیم استان قم برای حضور در مسابقات بین المللی اصفهان جونیور با ۶ نماینده در رده‌های سنی ۱۰تا ۱۴ سال عازم استان اصفهان می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به سختی دریافت مجوز حضور در مدارس و استعدادیابی اظهار کرد: استعدادیابی هیئت اسکواش همچون سال های گذشته ولی بصورت دقیق‌تر برگزار می‌شود ولی حضور استعدادیاب‌های استان در مدارس کار بسیار دشواری است.

وی افزود: در هفته جاری برگزاری دوره داوری کشور را در استان قم خواهیم داشت و در پایان آذر ماه نیز میزبان اردوی تیم ملی زیر ۱۱ سال خواهیم بود، این اردو از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه با حضور ۴ ورزشکار از استان قم در سالن اسکواش مجموعه ورزشی هفت‌تیر برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار