فرماندارقم:
فرماندار قم با تاکید بر آمادگی و ایجاد هماهنگی کامل برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات اسفندماه ۹۸ گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه جاری درفرمانداری این شهرستان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۷۹۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری با اشاره به اطلاعیه‌های شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، افزود: دراجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۱ آئین‌نامه اجرایی آن، ‌ثبت‌نام ازداوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته آینده تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذرماه به مدت هفت روز به عمل می‌آید.

وی افزود:‌ داوطلبان باید در مهلت تعیین‌شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری قم مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام نمایند.

وی ادامه داد: اصل کارت ملی و یک نسخه تصویری آن، اصل شناسنامه عکس‌دار و یک نسخه تصویر از کلیه صفحات آن، یک قطعه عکس ۳*۴ جدید،‌ اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ‌اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی از جمله مدارکی است که داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید به همراه خود داشته باشند.

حیدری اظهار داشت: حداقل مدرک مورد نیاز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی کارشناسی ارشد و یا معادل آن و محدوده سنی داوطلبان نیز باید حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال باشد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود ضمن اینکه همزمان با این انتخابات در استان های تهران،‌خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ترتیب خواهد یافت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار