تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم فاصله امتیازات خود را با تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کاهش داد.
کد خبر: ۸۰۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 25 November 2019

به گزارش تابناک قم، نماینده فوتسال قم که برای دومین دوره متوالی با نام سوهان محمد سیما در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ برتر به میدان رفته و ترکیبی از بهترین‌های فوتسال قم در آن عضو هستند، هم اکنون بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی قرار دارد.

در واقع فوتسال قم به واسطه ظرفیت و توانمندی بالایی که دارد، همواره در تمامی ادوار لیگ برتر بین مدعیان قهرمانی بوده هر چند هنوز طعم قهرمانی در لیگ برتر را در 21 سال گذشته نچشیده و همچنان قمی‌ها در رویای به دست آوردن نخستین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر این رشته هستند.

اگر چه هنوز و همچنان مشکلات مالی و نداشتن یک حامی مطمئن بزرگترین محدودیت فوتسال قم در لیگ برتر به شمار می‌رود اما حضور تیم سوهان محمد سیمای قم در جمع سه تیم بالای جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1398 امید قمی‌ها را برای خلق یک شگفتی زنده نگه داشته است.

با این حال باید پذیرفت که تیم سوهان محمد سیمای قم از نظر توان مالی با دو تیم بالاتر از خود یعنی مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان یارای رقابت ندارد و نباید انتظار زیادی از این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر امسال داشت، با این حال کسی منکر شگفتی‌ها نیست و قمی‌ها نیز به همین مهم دل خوش کرده‌اند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با برتری سه بر یک در دیدار خانگی هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال اهورا بهبهان هم انتقام شکست بازی نیم‌فصل نخست را از حریف خود گرفت و هم اینکه با 31 امتیاز از 17 مسابقه در پایان هفته هجدهم در رده سوم جدول جای گرفت.

در حال حاضر تیم فوتسال مس سونگون با کسب 38 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته و تیم گیتی‌پسند اصفهان با 32 امتیاز در رده دوم است و سوهان محمد سیمای قم با 31 امتیاز در مکان سوم ایستاده و در هفته بعد روز ششم آذر ماه به میهمانی ستارگان ورامین می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار