ستاره سرشناس و پرافتخار کاراته استان قم در اسپانیا با حریفان حاضر در هفتمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان سال 2019 به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۸۰۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲ 29 November 2019

به گزارش تابناک قم، امروز آیین وزن‌کشی هفتمین مرحله پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان سال 2019 در مادرید اسپانیا انجام شد و ملی‌پوشان کاراته کشورمان در حالی برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند که امیر مهدی‌زاده نماینده قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این پیکارها است.

در واقع این آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال جاری میلادی است که در مادرید برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده ستاره سرشناس و پرافتخار کاراته قم که سابقه کسب مدال‌های متنوع از میادین مختلف برون‌مرزی را دارد، برای کسب مدال برابر رقبای خود به روی تاتامی خواهد رفت.

اعضای تیم ملی کاراته ایران به منظور حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان تمرینات متنوع را در هفته‌های اخیر سپری کرده‌اند و هدف این است که ملی‌پوشان کشورمان خوش‌رنگ‌ترین مدال این پیکارها و بیشترین امتیاز برای ورود به مهمترین رویداد ورزشی سال آینده یعنی المپیک 2020 را کسب کنند.

برنامه هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان سال 2019 در حالی اعلام شد که امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته قم در وزن منهای 67 کیلوگرم با حریفان خود رقابت می‌کند، وزنی که المپیکی است و مهدی‌زاده که تمام افتخارات خود را از حضور در میادین برون‌مرزی وزن منهای 60 کیلوگرم دارد به ناچار باید در این وزن به میدان برود.

در روز نخست این مرحله از پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان، امیر مهدی‌زاده مسابقه دارد و باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا خاطرات تلخ نیمه دوم سال 2018 و همچنین سال 2019 را به فراموشی بسپارد، زیرا مهدی‌زاده در این مقاطع زمانی ناکامی‌های زیادی را تجربه کرده و نگاه‌های زیادی به عملکرد وی در این مرحله از مسابقات است.

مهدی‌زاده حتی در صورت کسب یکی از مدال‌های طلا، نقره و برنز این مرحله از لیگ جهانی کاراته‌وان بختی برای کسب سهمیه المپیک ندارد اما این کاراته‌کای با تجربه منتظر رقابت‌های مهم سال 2020 است تا بتواند بدون نیاز به رنکینگ ورودی المپیک، مجوز مستقیم اعزام به توکیو را در سال 1399 کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار