روز جمعه انجام شد؛
فرماندار قم از ثبت نام ۲۰ نفر در ششمین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 07 December 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری شامگاه جمعه در پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره با ثبت نام ۲۰ نفر طی امروز در حوزه انتخابیه قم، گفت: از این تعداد ۱۸ نفر مرد بوده‌اند و ۲ نفر زن نیز ثبت نام کرده.

وی ادامه داد: ۴ نفر از ثبت نام کنندگان امروز طلبه هستند و ۱۶ نفر نیز از سایر اقشار هستند که از نظر تحصیلات ۱۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، یک نفر دکتری و ۴ نفر مدرک حوزوی ارائه کرده‌ است

رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس و خبرگان در ادامه گفت: در مجموع، ثبت نام ۹۴ نفر در قم تکمیل شده که از این تعداد ۷۹ نفر مرد و ۱۵ نفر زن هستند.

وی همچنین با اشاره ثبت نام ۱۹ نفر روحانی و ۷۵ نفر از سایر اقشار، گفت: ۷۱ نفر از داوطلبین تحصیلات کارشناسی ارشد ۶ نفر دکتری و ۱۷ نفر تحصیلات حوزوی دارا می‌باشند.

حیدری در ادامه با اشاره به ثبت نام ۱۱ نفر در قم برای انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: جوان‌ترین فرد داوطلب ۲۵ سال و پیرترین ۶۶ ساله است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار