خلف وعده‌ای که ادامه‌دار است؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در جدیدترین اظهاراتش درخصوص مسکن مهر قم گفته است: "با وجود این‌که به تعاونی‌ها تذکرات برای تسریع در اتمام پروژه‌ها داده‌ شده، متأسفانه به دلیل ناکارآمدی و ضعف در مدیریت و اجرای پروژه، ساخت واحدهای برخی از تعاونی‌ها نیمه‌ تمام مانده است".
کد خبر: ۸۰۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 30 December 2019

به گزارش تابناک قم، «حسن صبوری» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درخصوص تکلیف پروژ مسکن مهر در قم اظهار کرد: "از کل واحدهای مسکن مهر در استان قم تنها 196 واحد از آن با پیشرفت فیزیکی 85 درصد باقی‌مانده است".

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، "مسکن مهر قم جزو بهترین مسکن مهرهای کشور بوده و نسبت به اغلب استان‌های دیگر از سرعت تکمیل نسبتاً خوبی برخوردار بوده است".

با این حال زمان پایان این پروژه تاکنون چندین بار دستخوش وعده‌های مسئولین شده است. پیش از این قرار بود پایان آبان ماه، پرونده مسکن مهر قم بسته شود.

صبوری این بار در مورد علت تاخیر اتمام پروژه مسکن مهر گفت: "با وجود این‌که به تعاونی‌ها تذکرات و اخطارهایی برای تسریع در اتمام پروژه‌ها داده‌ شده است، متأسفانه به دلیل ناکارآمدی و ضعف در مدیریت و اجرای پروژه، ساخت واحدهای برخی از تعاونی‌ها نیمه‌ تمام مانده است".

هزار اما و اگر اتمام پروژه‌های مسکن مهر قم ..!

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در ادامه هم‌چنین با تاکید بر اینکه مشکلات و معضلات متوجه مدیریت تعاونی‌های مسکن مهر است و ارتباط سازمانی با این اداره کل ندارد، بیان کرد: "مشکلات تعاونی‌ها و پیگیری‌های آن می‌بایست از طریق اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان انجام شود و در تمام پروژه‌هایی که یک‌طرف قرارداد اداره کل راه و شهرسازی بوده است مشکلات به این شکل وجود نداشته و واحدها تحویل متقاضیان شده است".

وی خاطرنشان کرد: پرونده سایر پروژه‌ها مانند پیشگامان و... در محاکم قضایی دنبال می‌شود و از لیست مسکن مهر خارج‌ شده‌اند و پیگیری حل مشکلات آن‌ها باید از مجاری قانونی و قضایی انجام شود.

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار