مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: بیش از 4 هزار و 100 دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد استان قم قرار دارند که در ابتدای سال تحصیلی به آن‌ها بین 200 تا 300 هزار تومان کمک هزینه پرداخت شد.
کد خبر: ۸۰۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴ 30 December 2019

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار با اشاره به افزایش مراجعه مردم به کمیته امداد استان قم اظهار کرد: در 9 ماه نخست سال جاری به جز افراد زیرپوشش این نهاد، 38 هزار و 726 نفر دیگر برای دریافت کمک به کمیته امداد استان قم مراجعه کردند که به میزان 9 میلیارد و 600 میلیون تومان به این افراد کمک شد.

وی ادامه داد: در 9 ماه نخست سال جاری 190 هزار درخواست در سامانه کمیته امداد در استان قم ثبت شد، همچنین 844 خانوار با درخواست کالا به این نهاد در سال جاری مراجعه کردند که 200 میلیون تومان کمک در این بخش به آن‌ها صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: 588 دانشجو زیرپوشش این نهاد در استان قرار دارند که شهریه این دانشجویان به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، همچنین 4 هزار و 181 دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد استان قم قرار دارند که در ابتدای سال تحصیلی به آن‌ها بین 200 تا 300 هزار تومان کمک هزینه پرداخت شد.

میرشکار با اشاره به کمک حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: در 9 ماه نخست سال جاری 155 خانوار زیرپوشش این نهاد در استان از کمک حقوقی کمیته امداد بهره مند شدند و در این بخش 30 میلیون تومان هزینه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: 67 نفر از پسران مددجوی کمیته امداد استان قم در 9 ماه نخست سال جاری معافیت سربازی را دریافت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار