شهردار قم با تأکید بر لزوم ارائه خدمات در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: این بلوار در محدوده شهری بوده و تمام ارگان‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات در این منطقه بوده و باید نسبت به وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۱۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ 31 December 2019

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در یک‌صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این بلوار در محدوده شهری بوده و تمام ارگان‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات در این منطقه بوده و باید نسبت به وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با گلایه از تعاملات یک‌طرفه شهرداری با شرکت آب، برق و گاز ابراز کرد: شهرداری و شورای شهر در پروژه‌ای پردیسان از 15 میلیارد تومان حق خود گذشت تا مردم در رفاه باشند اما هیچ پاسخ مناسبی از طرف این ارگان‌ها دریافت نکرده و شهرداری نمی‌خواهد رفتاری متقابلانه داشته باشد و باید مسائل با تعامل و هم‌افزایی حل شود.

شهردار قم از همکاری کامل و صددرصدی شهرداری در مناطق 2 و 5 با سازمان آب خبر داد و گفت: در صورت همکاری و تعامل پایاپای سازمان آب و برق شهرداری در مورد توافقنامه‌های انجام‌شده برای حفاری‌ها تجدیدنظر کرده و برای حل این موضوع استاندار محترم و معاون هماهنگ کننده امور باید ورود کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شهری اسلامی شهر قم نیز در این جلسه، با تأکید بر تعامل برابر بین ارگان‌ها اظهار داشت: تا امروز تعامل بین شرکت‌های آب و برق با شهرداری و شورای شهر یک‌طرفه بوده و در صورت ادامه این روند شورا و شهرداری در رویکرد خود تجدیدنظر خواهند کرد.

مجید اخوان تأکید کرد: نمی‌توانیم در شورا و شهرداری از سرمایه‌گذاران برای حضور در قم دعوت کنیم اما زیرساخت‌های لازم را در اختیار آن‌ها قرار نداده و مانع هدر رفتن وقت و سرمایه آن‌ها در قم شویم.

وی از تشکیل جلسات متعدد در استانداری قم برای حل مشکلات بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: استانداری باید به‌صورت جدی برای رفع مشکلات زیرساختی بلوار پیامبر اعظم ورود کرده و به مطالبه مردم و شهرداری و شورای شهر رسیدگی کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار