فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم برای حفظ شانس صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی برابر حفاری اهواز محکوم به پیروزی هستند.
کد خبر: ۸۱۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 02 January 2020

به گزارش تابناک قم، تیمی که در چهار هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رنگ پیروزی را ندیده و روندی نزولی در جدول رده‌بندی بازی‌های این فصل در پیش گرفته، سوهان محمد سیمای قم است که از رده سوم به رتبه هفتم جدول سقوط کرده اما همچنان دارای شانس صعود به پلی‌آف است.

سوهان محمد سیمای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال ایران رتبه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار داشت اما در دور برگشت آنقدر نتایج عجیب و قریب کسب کرد تا به رده هفتم نزول کرد و اکنون در صورت ادامه نتایج ضعیف خود ممکن است حتی شانس صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ برتر را از دست بدهد.

نماینده فوتسال قم در سه هفته باقی مانده از بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال دو دیدار خانگی برابر تیم‌های حفاری اهواز و شهروند ساری و یک بازی خارج از خانه در میهمانی شهرداری بندرعباس پیش‌رو دارد و چنانچه در این سه بازی به عملکرد ضعیف چهار هفته اخیر خود ادامه دهد، ممکن است بدترین نتیجه تاریخ فوتسال قم در لیگ برتر را تجربه کند.

در هر حال اکنون نوبت دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر است و طبق برنامه سازمان لیگ، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از ساعت 15 عصر روز پنجشنبه 12 دی‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دوازدهمین بازی خانگی این فصل را برابر تیم حفاری اهواز برگزار می‌کند.

نکته جالب توجه این است که سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز در جدول رده‌بندی لیگ برتر همسایه یکدیگر هستند، سوهان با 32 امتیاز رده هفتم را در اختیار دارد و حفاری با 31 امتیاز هشتم است، تیم هایپرشهر شاهین‌شهر نیز با 26 امتیاز رده نهم را در اختیار دارد و چنانچه این دو تیم لغزشی انجام دهند، ممکن است جایگاه آنها در سه هفته پایانی توسط رقیب اصفهانی تهدید شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار