شورای هماهنگی اصولگرایان قم:
شورای هماهنگی اصولگرایان قم با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.
کد خبر: ۸۱۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 03 January 2020

به گزارش تابناک قم، متن پیام شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرباز خستگی‌ناپذیر ولایت، مجاهد بزرگ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهد نستوه حاج ابومهدی المهندس و گروهی از رزمندگان اسلام در پی حمله ددمنشانه هوایی نیروهای متجاوز آمریکایی گر چه موجب تالم و تأثر یکپارچه مردم ایران اسلامی و سلحشوران جبهه مقاومت در سرتاسر جهان گردید ولی به حول و قوه الهی عزم ملت‌های مسلمان و مظلومان عالم را در یکسره کردن کار استکبار جهانی جزم خواهد کرد.

همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

شورای هماهنگی اصولگرایان قم شهادت این فرمانده محبوب مدافع حرم و ولایت را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده آن شهید والامقام، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، عموم امت همیشه در صحنه حزب‌الله و آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و تردیدی ندارد که به‌زودی انتقامی سخت از قاتلان و جنایتکارانی که عامل بدترین شرارت‌ها در منطقه هستند گرفته خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار