معاون خدمات شهری شهرداری قم از فضاسازی شهری مراسم تشییع سردار سلیمانی در بلوار پیامبر اعظم و پیش‌بینی تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی، ایمنی، استقرار خودروهای آتش‌نشانی، نظافت شهری و غیره برای برگزاری باشکوه این مراسم توسط شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷ 06 January 2020

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع، با اشاره به میزبانی شهر مقدس قم از پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش سرهنگ شهید شهرود مظفری‌نیا، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدا از ساعت 14 فردا در بلوار پیامبر اعظم برگزار خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه فضاسازی شهری در قم در خصوص شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح جمعه آغاز شده است، افزود: شهرداری هماهنگی کامل با سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر میزبانی از پیکر این شهدای والامقام را دارد.

سامع با تاکید بر تدابیر اندیشیده شده در شهرداری در راستای برپایی مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدا، گفت: کمیته برگزاری مراسم به ریاست شهردار و با حضور معاونین و مدیران شهرداری شنبه تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فضاسازی بلوار پیامبر اعظم و فضای پیرامونی توسط شهرداری انجام خواهد شد، گفت: برنامه‌ای هم با عنوان نقاشی دیواری در چهار راه شهدا داریم که با موضوع سردار سلیمانی انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تدابیر اندیشیده شده در حوزه پشتیبانی، ایمنی، استقرار خودروهای آتش‌نشانی، نظافت شهری و غیره را مورد توجه قرار داد و افزود: ارائه مجوز به ایستگاه‌های صلواتی برای استقرار در محدوده مرکز شهر و خدمات رسانی به زائرین و شرکت‌کنندگان در این مراسم پیش‌بینی شده است.

سامع اذعان کرد: با توجه به برگزاری مراسمات متعدد مردمی و خودجوش در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و نقاط مختلف شهر، ساز و کارها تسهیل شده و به مناطق مجوز داده شده تا برای بزرگداشت مردمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار