با توجه به درخواست‌های مکرر فرهنگیان و دانش آموزان قمی برای حضور در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تمامی مدارس قم در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است. همچنین مسیر تشییع پیکر تغییر کرد و براین‌اساس مردم قم سردار دل‌ها را از بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷ 06 January 2020

به گزارش تابناک قم، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش قم با اشاره به درخواست‌های مکرر فرهنگیان و دانش آموزان قمی برای حضور در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: تمامی مدارس قم در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است.

غلامرضا رضایی با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: براساس آخرین تصمیم گرفته شده پیرامون تعطیلی مدارس به اطلاع می‌رساند با توجه به درخواست مکرر فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در تشییع باشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام مدارس استان در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل شد.

وی افزود: همچنین تمام امتحانات داخلی و نهایی(هماهنگ کشوری) نیز که در روزهای دوشنبه ۱۶ دی و سه شنبه ۱۷ دی تعیین شده بود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تغییر مسیر تشییع پیکر ‌سرداران مقاومت در قم

مسیر تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی تغییر کرد و براین‌اساس مردم قدرشناس قم سردار دل‌ها‌ را از بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران همراهی می‌کنند.

این مراسم فردا از ساعت 14 از ابتدای بلوار پیامبراعظم(ص) آغاز می‌شود و مردم همیشه در صحنه و قدرشناس شهر مقدس قم پیکر پاک و مطهر سردار شجاع و سپهبد شهید قاسم سلیمانی را تا مسجد مقدس جمکران تشییع می‌کنند.

تصمیم تغییر مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در آخرین جلسه شورای تأمین استان قم اتخاذ شد.

پیش از این قرار بود مراسم تشییع سردار مدافعان حرم از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار شود که با توجه به پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر قمی‌ها مکان مراسم تشییع تغییر پیدا کرد.

بامداد جمعه 13 دی‌ماه در جریان حمله پهپاد آمریکایی به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از همراهانشان به شهادت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار