استاندار قم از نام‌گذاری طرح جدید کمربندی قم به طول ۱۱۰ کیلومتر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰ 06 January 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به محضر ملت بزرگ ایران اسلامی، شیعیان، تمامی آزادی خواهان و مسلمانان جهان اظهار داشت: آن سردار بزرگ در دوران حیات خود نماد وحدت، همدلی و عشق به ولایت و اهل‌بیت(ع) بود و به همین دلیل او سردار دل‌ها لقب گرفت.

استاندار قم همچنین با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر سردار سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی در قم عنوان کرد: ان شاء الله استقبال باشکوهی از این پیکر مطهر شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: دانشگاه‌های استان و مقاطع مختلف تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر فردا تعطیل بوده و امتحانات نهایی هم به پایان برنامه زمان‌بندی موکول شده است تا دانش آموزان با خیالی آسوده در کنار خانواده‌های خود در مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد سلیمانی حضور پیدا کنند.

سرمست در ادامه، از نام‌گذاری طرح جدید کمربندی قم به طول 110 کیلومتر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: برای این طرح 21 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

استاندار قم با بیان اینکه این اقدام در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت است، افزود: این طرح جزو مصوبه‌های هیئت‌وزیران بوده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن در دهه فجر بر زمین زده می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز در جلسه شورای معاونان استانداری تأکید شد شهرداری و شورای شهر قم به‌منظور پاسداشت نام، یاد و خاطره این شهید عظیم‌الشأن، یک یادمان، المان و نام‌گذاری را در سطح شهر قم داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار