عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را شکست داد و نشان داد آمریکایی ها علی رغم اینکه گفته می شود از سیستم های راداری و موشکی برخوردارند ولی قابل نفوذ و از بین رفتن است.
کد خبر: ۸۱۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹ 09 January 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد عراق اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را شکست داد و نشان داد آمریکایی‌ها علی‌رغم اینکه گفته می شود از سیستم های راداری و موشکی برخوردارند ولی قابل نفوذ و از بین رفتن است.

قدرت موشکی ایران بیشتر از آمریکاست

وی با تاکید بر اینکه قدرت موشکی ایران بیشتر از آمریکاست، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که در برابر آمریکا عقب نشینی کردیم آمریکایی‌ها پرورتر شدند و دست درازی آنها بیشتر شد و هر جا ایستادگی کردیم عقب‌نشینی کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نسبت به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا پاسخی داده می‌شد، بیان کرد: باید این اقدام انجام می‌شد تا آمریکا تصور نکند ایران هم مثل عراق و افغانستان است و هر ساعتی که قصد داشته باشد هواپیمای خود را بر فراز کشورمان به حرکت دربیاورد و بمباران کند ولی در ایران از این خبرها نیست.

ایران اسلامی دست هرتجاوزگری را قطع می کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مقتدر است و از عزت ملت خود دفاع می کند و در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و دست هر تجاوزگری را قطع می کند.

امیرآبادی ادامه داد: اتفاقی که دیشب افتاد نخستین باری بود که پایگاه آمریکایی توسط یک کشور به صورت رسمی موشکی‌باران شد، این موضوع نشان دهنده این است که ملت ایران بسیار قوی است و نیروهای مسلح در برابر دشمن کوتاه نمی‌آیند و از عزت و شوکت ملت دفاع می کند.

وی با اشاره به اهمیت تداوم مسیر شهید سلیمانی بیان کرد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید تلاش کنیم که روحیه مقاومتی که در بین ملت با ریخته شدن خون سپهبد سلیمانی ایجاد شده حفظ شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار