کد خبر: ۸۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۱ 09 January 2020

هنوز ساعاتی از شهادت سردار دل ها به دست ایادی شیطان بزرگ در فرودگاه بغداد نگذشته بود که انتقام سخت در فضای مجازی غوغا به پا کرد و این مطالبه انقلابی و ملی هم از زبان رهبر معظم انقلاب و هم مردم و مسئولان، بارها و بارها به مناسبت های مختلف تکرار شد.

گستاخی های توئیتری ترامپ نیز در این روزها زمینه تقویت روحیه استکبارستیزی ملت و تاکید بر انتقام را افزون تر از هر زمان دیگری کرد.

در این بین این سوال محوری مطرح می شود که " گزینه انتقام سخت در قبال شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش چیست!"

به اعتقاد نگارنده، حاج قاسم یک فرد نیست بلکه پرچمدار تفکر ملت و امتی است که سعادت را در مقاومت و شهادت می داند، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود جمله ای گفت که بسیار جالب توجه بود، ایشان به صراحت خطاب به آمریکایی ها گفت که کفش حاج قاسم از سر ترامپ با ارزش تر است.

از این منظر انتقام سخت ما باید به گونه ای باشد که باعث شود هیمنه پوشالی استکبار و آمریکا بیش از پیش از بین برود و بهترین انتقام، قطعاً تقویت جبهه مقاومت و نشر جهانی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است؛ تفکری که امروز در عرصه عمل در جبهه مقاومت، پوزه آمریکا و اسراییل و جیره خوارانش را به خاک مالیده است.

گرچه امروز دیگر به ظاهر حاج قاسم در بین ما نیست اما راه و منش و روش انقلابی او برای همیشه در جامعه ما الهام بخش خواهد بود و به برکت خون مطهر این شهید و دیگر شهدای مدافع حرم، ان‌شاءالله به زودی آمریکای جنایتکار، بساطش را از منطقه جمع کرده و دست به فرار می زند.

به لطف الهی و به برکت نهضت امام (ره)، انقلاب اسلامی ما در دنیا صادر شده و خون شهید حاج قاسم و حاج قاسم ها، جوششی ایجاد کرده که ان‌شاءالله این تفکر در آینده ای نه چندان دور تا قلب اروپا و آمریکا نیز نفوذ می کند و آن وقت است که ما انتقام سخت و راهبردی خود را از دشمن زبون گرفته ایم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ان شاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار