پدر شهید حادثه سقوط هواپیما:
پدر شهیده سارا حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیما‌ با تأکید بر اینکه نباید خدمات عزیزانمان در کشور را تحت‌الشعاع یک حادثه قرار داد، گفت: کسی نباید از این حادثه سوءاستفاده کند.
کد خبر: ۸۱۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 14 January 2020

به گزارش تابناک قم، قاسم حمزه‌ای پدر شهیده سارا حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این داغ مربوط به همه مردم است.

پدر شهیده سارا حمزه‌ای افزود: به تمام خانواده‌هایی که در این حادثه غمبار دچار یک مصیبت بزرگ‌ شده‌اند تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند کمک کند تا آلام مردم کاهش پیدا کند.

وی از خداوند متعال برای خانواده‌های این حادثه تلخ طلب صبر و بردباری کرد و گفت: امیدواریم خداوند به‌گونه‌ای به این خانواده‌ها کمک کند که این عزیزان آرامششان را به دست بیاورند.

حمزه‌ای با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، این حادثه سهوی بوده است، تأکید کرد: کسی نباید از این حادثه سوءاستفاده کند.

پدر شهیده سارا حمزه‌ای با تأکید بر اینکه نباید خدمات عزیزانمان در کشور را تحت‌الشعاع یک حادثه قرار داد، گفت: اینکه تمام ارزش‌هایمان را در مقابل حادثه‌ای که پیش‌آمده نادیده بگیریم ناعادلانه بوده و خوب است که عدالت در همه امور رعایت شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار