نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی مدارس استان گفت: برخی مدارس اوضاع خوبی نداشته و در برخی مناطق مثل بلوار الغدیر مشکل داریم و در این منطقه پل عابر پیاده برای عبور دانش آموزان از خیابان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۱۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳ 16 January 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در هفتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر زمینی کاربری‌اش آموزشی تشخیص داده شد، شورا و شهرداری نباید تأنی کند و زمین‌ها را به آموزش‌وپرورش تحویل دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی مدارس استان گفت: برخی مدارس اوضاع خوبی نداشته و در برخی مناطق مثل بلوار الغدیر مشکل داریم، در این منطقه پل عابر پیاده برای عبور دانش آموزان از خیابان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش در هر نقطه‌ای که نیاز به زمین آموزشی دارد باید از سوی شهرداری تأمین شود، در این صورت نوبت به کاربری‌های دیگر نمی‌رسد و درصورتی‌که آموزش‌وپرورش گفت که به نقطه اشباع رسیده آنگاه شورای شهر می‌تواند اجازه اختصاص زمین به مراکز دیگر بدهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار