مدیرکل تعزیزات حکومتی قم hc به برخورد با دو مرکز توزیع گاز مایع قم به دلیل تخلف و عرضه خارج از شبکه خبر داد و گفت: با این مراکز در صورت اصرار مجدد به تخلفات برخورد شده و پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۸۱۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 16 January 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از سهمیه‌های سوخت استان به خارج از قم انتقال و توزیع می‌شود، اظهار کرد: تخلفات در عرضه سوخت از دید بازرسان تعزیرات حکومتی دور نمی ماند و با واحدهای متخلف در عرضه گاز مایع بدون کوچکترین تعللی برخورد می‌شود و با صدور دستور قضایی تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به برخورد با دو مرکز توزیع گاز مایع قم به دلیل تخلف و عرضه خارج از شبکه در روزهای گذشته، گفت: این دو فقره پرونده به دلیل اصرار در انجام تخلفات به این مرکز معرفی شده اند که در صورت اصرار مجدد به تخلفات برخورد شده و پلمب خواهد شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی قم با عنوان اینکه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا دستورالعملی مبنی بر اینکه خودروهایی که گاز اضافه دارند باید فک پلاک شده و با آن‌ها برخورد شود، بیان کرد: براساس قانون باید باک اضافی این خودروها باید جدا شود و در این راستا می‌شود کپسول‌های گاز مایع را نیز در حکم باک اضافی تلقی کرد.

وی اضافه کرد: قیمت مصوب گاز مایع 78 هزار ریال است اما این نرخ به دلیل افزایش قیمت بنزین و نرخ کرایه مورد قبول عرضه کنندگان نبوده و همین مساله به یکی از عوامل مهم در گرانفروشی این محصول منجر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار