مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی را در استان خواهیم داشت، چون ریزش ثبت نام کنندگان را در پالایش داریم.
کد خبر: ۸۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ 27 January 2020

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن طرح اقدام ملی در منطقه پردیسان با اشاره به ثبت نام مردم استان قم در این طرح اظهار کرد: پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و این اطلاعات در اختیار استان قرار می‌گیرد، ثبت نام مرحله دوم طرح را در قم خواهیم داشت، چون ریزش ثبت نام کنندگان را در پالایش داریم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات برای اجرای طرح اقدام ملی در استان قم، شناسایی زمین‌های مستعد برای این طرح بود، این اراضی را شناسایی کردیم و ظرفیت برای احداث چهار هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی آماده است که دو هزار واحد کلنگ زنی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: ظرفیت برای احداث 9 هزار و 500 واحد در استان در طرح اقدام ملی وجود دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در احداث واحدهای این طرح در قم مشارکت می‌کند.

صبوری طرح اقدام ملی را یک طرح ملی دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های استان قم باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند، این طرح فقط مختص اداره راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیست، جلسات هفتگی در خصوص طرح اقدام ملی برای جانمایی سایت و تهیه طرح‌های معماری در استان برگزار می‌شود و به دنبال استفاده از ظرفیت شورای مسکن قم برای این طرح هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار