فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: ۶ نفر از استان قم در این عملیات به مقام شهادت نائل شدند که شهیدان سامانلو، عربی، حجت الاسلام قلی زاه، سراجی، محمود هاشمی و عبدالصالح زارع از جمله این شهیدان هستند.
کد خبر: ۸۱۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۰ 01 February 2020

به گزارش تابناک قم، سردار اسدالله گنجعلی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در این یادواره ها به دنبال معرفی شهدا و آرمان های آنها هستیم.

وی افزود: شهدا عامل بشارت هستند و می‌ گویند خوف و حزن نداشته باشید و ترس را از دل بیرون کنید از این رو چیزی که می‌ تواند ملت را سرپا نگاه دارد، یاد و نام شهدا است.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به آزادسازی نبل و الزهرا (س) تصریح کرد: سربازان امام خمینی(ره) با اینکه امام (ره) را ندیده بودند ولی ادامه دهنده مسیر بنیان گذار انقلاب اسلامی شدند و با شجاعت و رشادت شیعیان این منطقه را پس از 4 سال از دست گروهک تکفیری داعش آزاد کردند.

سردار گنجعلی ادامه داد: 6 نفر از استان قم در این عملیات به مقام شهادت نائل شدند که شهیدان سامانلو، عربی، حجت الاسلام قلی زاه، سراجی، محمود هاشمی و عبدالصالح زارع از جمله این شهیدان هستند.

وی گفت: آزادسازی مناطق نبل و الزهرا(س) پس از 4 سال با رشادت مدافعان حرم حاصل شد، اکثر مردم این مناطق شیعه هستند که از چنگال داعش رهایی پیدا کردند.

فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم هرگز نترسید و در طول این چهل سال هرگز لباس رزم را از تن بیرون نیاورد.

سردار گنجعلی با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حاج قاسم در راه خدا از هیچ چیز پروا نداشت، با شهادت سردار دل ها اراده جدیدی برای مبارزه با آمریکا در کل منطقه شکل گرفت.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این انقلاب را بنیان گذاری و رهبری کرد و از این رو دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها است که بدانیم چه می‌ کنیم و به کجا باید برسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار