امام جمعه قم:
امام جمعه قم گفت: بعد از توطئه‌های ۴۰ ساله دشمنان علیه ایران و شهادت سردار سلیمانی عده‌ای غرب‌زده همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۱۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۶ 01 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: ایام فاطمیه زمان مناسبی برای احیای سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و روش سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی خوبی برای همه انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه سال‌ها حق مظلومان فلسطین غصب شده است، گفت: آمریکایی‌ها که این روزها در پی معامله قرن هستند باید مانع از عملیاتی شدن این طرح شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ابراز داشت: از خطبه فدکیه آشکار است که حضرت زهرا سلام الله علیها شعور و وجدان مردم آفت زده مدینه را نشانه رفته است و اگر مردم مدینه به سخنان حضرت زهرا سلام الله علیها گوش می‌داند مدینه، شهر اسلام می‌شد اما دیری نگذشت که دشمنان اسلام مدینه را از هویت اصلی خود به مرکز فساد و فحشاء تبدیل کردند.

امروز دست‌های خائن می‌خواهند قم را به فساد بکشانند

وی بیان داشت: امروز نیز دست‌های خائن می‌خواهند قم را به فساد بکشانند به طوری که این فسادها در زمان طاغوت هم وجود نداشت و همه در این زمینه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند و دستگاه‌های مربوطه با معاندان برخورد شدیدی کنند.

آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: درسی که از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها می‌گیریم حد و مرز مذاکره با دشمن است.

وی ابراز داشت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته و آمریکا از همان ابتدا به دنبال براندازی انقلاب بوده و بارها در مذاکرات خیانت کرد آیا این موارد کافی نیست تا عده‌ای غرب‌زده دست از مذاکره بکشند و فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قم اظهار داشت: بعد از اینکه سردار پرافتخار اسلام توسط آمریکایی‌ها در دل شب به شهادت رسید، هنوز هستند افراد دل‌بسته به آمریکا که به دنبال مذاکره با آمریکا باشند و پیغام مذاکره می‌دهند و خودشان را این‌قدر ذلیل کرده و خون شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را پایمال می‌کنند.

باید در انتخابات دقت لازم را داشته باشیم

وی با بیان اینکه باید در انتخابات دقت لازم را داشت افزود: امروز باید دقت شود تا به کسانی رأی دهیم که دل‌بسته به اسلام و ایران و دارای غیرت دینی باشند.

آیت‌الله سعیدی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دارای ویژگی‌های شاخصی است که تقارن ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی از جمله آن‌ها است و امسال باید شعار مرگ بر آمریکا بیش از همیشه پررنگ باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و باید افرادی دلسوز را روانه مجلس کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار