معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: راه دسترسی شهرک شهاب ایجاد شده است و واگذاری اراضی در این شهرک هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۸۱۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ 02 February 2020

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه کیوانفر اظهار کرد: این پروژه در چند جلسه در شورای ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت، شورای ترافیک در خصوص پروژه به جمع بندی نرسید، ولی شورای شهر مصوبه در این خصوص داد و شورای حل اختلاف رای به اجرای پروژه با لحاظ طرح‌های ترافیکی شهر داد.

وی ادامه داد: پروژه کیوانفر تنها بعد ترافیکی ندارد و خیابان امام خمینی(ره)، خیابان حرم نما شهر قم محسوب می‌شود، اعضای شورای ترافیک قم با اجرای پروژه کیوانفر با رای گیری مخالفت کردند و شورای ترافیک جایگاه قانونی برای تصمیم گیری در این خصوص دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: صنعت کفش استان صنعت بزرگی است و فعالان این صنعت علاوه بر احداث شهرک کفش به دنبال ایجاد یک نمایشگاه دائمی فرش در قم هستند، احداث شهرک صنعتی کفش در کنار کمربندی جدید شهر قم یک ظرفیت برای صنعت کفش استان است.

بهشتی با اشاره به پروژه کمربندی جدید شهر قم اظهار کرد: برای احداث این پروژه مجبور به تملک در طول مسیر خواهیم بود، با احداث کمربندی جدید شهر قم از ترافیک اتوبان قم تهران کاسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه دسترسی شهرک شهاب ایجاد شده است و واگذاری اراضی در این شهرک هیچ مشکلی ندارد، البته کسی هنوز ساخت و ساز در شهرک انجام نداده است تا سند اخذ کند، باید مشوق‌هایی برای بنکداران در نظر گرفته شود تا از مرکز شهر قم به شهرک شهاب انتقال پیدا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار