رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: کنگره دارای میز رسانه‌ای است و نیازمند کمک و راهنمایی همه دوستان هستیم و جشنواره فجر نیز نخستین فرصت فرهنگی و هنری برای معرفی کنگره به‌صورت رسمی در استان قم بوده تا بتوانیم در جامعه برانگیختگی لازم را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 03 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که به منظور تشریح جزییات برگزاری این جشنواره در قم با حضور اهالی رسانه این استان برگزار شد، با اشاره به لزوم معرفی شهدا به نسل سوم انقلاب اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از 30 سال از جنگ ما برای معرفی شهدا به نوجوانان کوتاهی کرده‌ایم و باید بدانیم نخستین راوی شهدا، خداوند بوده و پیامبر اکرم(ص) نخستین یادواره را با کمک حضرت زهرا(س) برای حضرت حمزه برگزار کرده است.

وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به شهدا و تاکید ایشان بر معرفی شهدا به جامعه خصوصا جوانان تصریح کرد: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری باید کنگره‌ها دارای دو ویژگی برانگیختگی و آگاهی بوده و با معرفی سبک زندگی خانواده شهدا و آرمان شهدا برگزار شود و همچنین باید بر اساس ذائقه جوان‌ها و با استفاده از هنر به این موضوع پرداخته شود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم معرفی همه شهدا بدون در نظر گرفتن جایگاه و درجه آن‌ها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: فرصت استان قم تنها یک سال بوده و نخستین دستگاهی که وارد این عرصه شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است.

حاجی‌زاده تعداد کمیته‌های فعال برای اجرای کنگره را 17 کمیته اعلام و بیان کرد: کنگره دارای میز رسانه‌ای است و نیازمند کمک و راهنمایی همه دوستان هستیم و جشنواره فجر نیز نخستین فرصت فرهنگی و هنری برای معرفی کنگره به‌صورت رسمی در استان قم بوده تا بتوانیم در جامعه برانگیختگی لازم را ایجاد کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار