استاندار قم با بیان لزوم توجه به رفاه اجتماعی و آرامش مردم، گفت: افزایش نشاط اجتماعی باید در دستور کار همه دستگاه‌های فرهنگی استان باشد.
کد خبر: ۸۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱ 03 February 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در آیین «جشن دهه فجر»، به اهمیت افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی با رویکرد شاد از اولویت‌های مهم مدیریت استان است تا فضای روانی آرام بر جامعه حاکم شود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مدون در ویژه‌برنامه‌های سطح استان، اضافه کرد: یادآوری بزرگ‌مردان انقلاب و نیز رشادت‌های مردم در شکل‌گیری انقلاب و در کنار آن بیان دستاوردهای نظام و دولت در سطوح مختلف از جمله موارد مهمی است که باید در این جشن‌ها به مردم و نسل‌های جدید منتقل شود.

وی ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: امیدآفرینی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی در نتیجه توجه به آسایش و رفاه مردم است و همه مسئولان باید از ظرفیت‌های مختلف از جمله بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه استفاده کنند.

سرمست با تاکید بر نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: جوانان در برهه‌های مختلف کشور و در فراز و نشیب‌های انقلاب حضور پرشور داشته‌اند که یکی از صحنه‌های تبلور این شور، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی همچنین به برنامه‌های استان در ایام‌الله دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: افتتاح ۲۵۲ طرح و آغاز عملیات اجرایی هفت طرح دیگر در حوزه‌های عمرانی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر ۳۲ هزار میلیارد ریال از جمله این برنامه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های شاخص استان که در این ایام کلنگ زنی خواهد شد، پروژه ۱۱۰ کیلومتری کمربندی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که با اعتباری بالغ‌بر ۲۱ هزار میلیارد ریال عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

همچنین در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی استاندار قم به همراه برخی از مدیران استان ضمن بازدید ۲ ساعته از بافت فرسوده خیابان آذر، میدان کهنه، راسته بازار کهنه و بازار نو در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ملاجعفر بازار شرکت کرد.

سرمست در این آیین پس از شنیدن مشکلات بازاریان و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان، دستورات ویژه در حوزه های عمرانی، ایمنی، مقاوم سازی و زیرساختی را صادر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار