استاندار قم به همراه جمعی از مدیران و مسئولان ارشد شهرداری از محله‌های قدیمی قم از جمله بازار نجارها، میدان کهنه و مسجد جامع و همچنین بازار بزرگ و مجموعه‌های تاریخی آن بازدید کرد.
کد خبر: ۸۲۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 04 February 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندار قم، معاونان وی، جمعی از مدیران کل و مسئولان ارشد استان و مدیران شهرداری قم امشب از مسجد جامع قم، میدان کهنه، بازار نجارها، بازار بزرگ، پاساژ حجت و بازارچه‌ها و مجموعه‌های قدیمی این مناطق بازدید کردند.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از جمله مسئولان حاضر در این بازدیدها بودند.

ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار، علیرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهردار، سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری و احمد ترکمن شهردار منطقه یک از طرف شهرداری قم در این بازدیدها حضور داشته و به تشریح فعالیت‌های انجام شده در مناطق مورد بازدید پرداختند.

همچنین، مسئولان حاضر در این بازدید در پایان در مسجد ملاجعفر بازار بزرگ قم گردهم آمدند و بعد از اقامه نماز و جماعت مغرب و عشاء به سئوالات عموم مردم در حوزه‌های مرتبط با خود پاسخ‌گو بودند.

بهرام سرمست استاندار قم در دیدار مردمی خود در مسجد ملاجعفر طی سخنانی به ارائه گزارشی از پروژه‌های دستگاه‌های مختلف در دهه فجر پرداخت و گفت: همدلی و همراهی دستگاه‌ها با یکدیگر موجب شده است تا پروژه‌های مختلف در استان قم به شیوه مطلوب دنبال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار