با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت؛
دکتر سیدحسین حسینیان حقوقدان برجسته و از فعالان سیاسی اجتماعی استان قم، ضمن دعوت از مردم قم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و گرامیداشت چهلمین روز شهید سردار سلیمانی، گفت: شادی روح سردار سلیمانی با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن محقق خواهد شد، چرا که این راهپیمایی، نمایش اقتدار ایران عزیز و نا امیدی دشمنان است.
کد خبر: ۸۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، پیام دکتر سیدحسین حسینیان حقوقدان برجسته و از فعالان سیاسی اجتماعی استان قم بمناسبت فرارسیدن سالگرد ۲۲بهمن به شرح ذیل است:

دعوت دکتر حسینیان برای شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحيم
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين"

یوم الله ۲۲بهمن، سرآغاز طلوع خورشید عدالت خواهی مردم ایران برای پایان دادن به شب ظلمت و تاریک رژیم دیکتاتور شاهنشاهی در ایران بود؛ و نتیجه آن به اهتزاز درآمدن پرچم توحید در این کشور عزیز و حاکمیت جمهوری اسلامی شد؛ حاکمیتی که دست بیگانگان غارتگر را از این ایران عزیز قطع کرد و عزت و سربلندی و استقلال کشور را جایگزین ذلت و تحقیر کرد.

امروز و پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب تاریخی ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) که برای احیای ارزش های انسانی و دینی در این کشور و قطع دست غارتگران بیگانه صورت گرفت، مردم ایران در پناه تدابیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همچنان با صلابت و اقتدار در صحنه حاضر هستند و از این نظام مردمی برآمده از خون هزاران شهید حفاظت و پاسداری می کنند.

اقتدار ایران در صحنه های بین المللی از جمله پیروزی های جبهه مقاومت که با رشادت رزمندگان و شهدای مدافع حرم از جمله سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی صورت گرفت و همچنین موفقيت هاي خيره کننده در عرصه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، علمي، فرهنگي و صنعتي، انقلاب اسلامي را به قله هاي اقتدار و عزت و سربلندي رسانده است.

در عرصه جهاني انقلاب اسلامي با درهم شکستن توطئه ها و ترفندها و هيبت قدرتهاي سلطه گر به سرمشق خيزش هاي ضد استکباري در سراسر عالم تبديل شده و امروز شاهديم که چگونه انقلاب اسلامي، مرزهاي جغرافيايي را در نورديده و ايده ها و آرمانهاي متعالي آن شعار و مطالبه همه محرومان و مظلومان جهان شده است.

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران، بالندگي مبارزه و حماسه در کشورهاي جهان بيانگر اين پيام روشن است که استکبار جهاني بايد اين حقيقت غير قابل انکار را دريابد که امروز انقلاب اسلامي به ثمر نشسته و غريو استقلال و آزادي آن در سراسر جهان طنين انداز شده است.

اینجانب از مردم عزیز ایران به ویژه مردم شریف قم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن که امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است، دعوت می کنم و یقین دارم شادی روح سردار سلیمانی با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن محقق خواهد شد، چرا که این راهپیمایی، نمایش اقتدار ایران عزیز و نا امیدی دشمنان است.

ضمن این که قم خواستگاه انقلاب و شهری است که قیام مردم ایران برای پیروزی انقلاب از آن شروع شده است و لذا حضور پرشور مردم شریف قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اهمیتی مضاعف دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار