مراجع عظام تقلید از مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی خواستند در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پرشور و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند. نهادهای حوزوی، شخصیت‌ها و سازمان‌های قم نیز در پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای از مردم مومن، ولایی و همیشه درصحنه این استان دعوت کردند.
کد خبر: ۸۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه در مسجد اعظم با اشاره به اهمیت حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: اگر مردم در این دو روز تاریخی حضور پررنگی نداشته باشند باعث می شود دشمن تحریم بیشتری به کشور وارد کند.

دعوت مراجع تقلید و نهادهای قم از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله مکارم شیرازی: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی سبب ناامیدی دشمن می شود

وی با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه داد فشار بیشتری به کشور وارد کند افزود: اگر مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حضور پرشوری داشته باشند باعث ناراحتی و شکست خواهند شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قهر با انتخابات و راهپیمایی حرکتی عاقلانه نیست گفت: بیشتر از چهل سال است دشمنان علیه ملت و نظام ما توطئه می کنند اما به حول قوه الهی در تمام آن ها شکست خورده اند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان با امیدواری از بهبود اوضاع کشور گفت: امیدواریم و مطمئن هستیم آینده به این صورت باقی نمی‌ماند و گره از مشکلات مردم باز می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت فکر و اندیشه ملت ایران است

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه در مسجد اعظم گفت: مردم ایران اسلامی در 22 بهمن امسال هم همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب اسلامی و وحدت و اتحاد خود را به جهانیان اعلام خواهند کرد عظمت اسلام را به نمایش خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است و نظام اسلامی ما یک نظام ولایی و قرآنی است که روز به روز در حال پیشرفت است.

وی گفت: درست است که از لحاظ اقتصادی و معیشتی مردم دچار مشکلاتی هستند اما حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت فکر و اندیشه ما است.

آیت‌الله علوی گرگانی: ملت با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با مقام معظم رهبری بیعت مجدد می‌کند

آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان هم با صدور پیامی از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی خواست در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و به یاد ماندنی داشته باشند.

در بخشی از پیام این مرجع تقلید آمده است: ملت شریف ایران شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند از یک طرف نقشه‌های شوم استکبار و شهادت سردار رشید اسلام موجب جریحه‌دار شدن قلب ملت شد و از طرفی در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان هستیم، در این شرایط، رسانه‌های استکباری با سیاه‌نمایی اوضاع داخلی مملکت سعی در سست کردن ملت ایران دارند تا آنها را از حضور در صحنه‌های متعدد انقلاب بازدارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: لکن این ملت، همانند همیشه هیچ گاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدردادن خون شهدا نخواهند بود لذا در روز 22 بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می‌فهماند که علی‌رغم برخی کاستی‌ها و کم توجهی‌ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند کرد و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

این مرجع تقلید در پایان ابراز امیدواری کرده است: مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هر چه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت‌خواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال و عزت‌خواهی ملت شوند.

آیت‌الله جوادی آملی: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن مورد تاکید ملت است

آیت‌الله جوادی آملی نیز در درس خارج فقه گفت: همه ما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم و این را حق خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی امسال شعارها به دو بخش تقسیم می‌شود افزود: بخشی از شعارها در این راهپیمایی همان شعارهای اوایل انقلاب یعنی خداباوری و دین باوری است.

این مرجع تقلید به وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخش دیگر شعارهای 22 بهمن معطوف به فسادستیزی است که باید در مردم و مسئولان نهادینه شود.

وی دیانت مردم را در کنار معیشت آنان دانست و افزود: اگر خواهان حکومت اسلامی هستیم باید به اقتصاد مردم رسیدگی و معیشت آنان درست شود.

آیت‌الله جوادی آملی همچنین مطالبات مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برپایی حکومت اسلامی و مقابله با غارتگران بیت‌المال دانست و گفت: در این راهپیمایی باید به مسئولان متذکر شد که در خدمت مردم و رونق تولید در کشور باشند.

وی افزود: در نظام اسلامی ما افراد صالح و درستکار بسیاری وجود دارد اما باید با همان عده معدودی که فساد می‌کنند برخورد شود.

دعوت مراجع تقلید و نهادهای قم از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام کرد: ملت ما با حضور در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر صبر و شکر خود را به نمایش خواهد گذاشت و با تقویت همگرایی جهانی آزادگان، پیام روشنی به دشمنان مستکبر و اغواشدگان غرب غدار خواهد داد؛ راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن جلوه‌ای از شکرگزاری ملت ایران از نعمت نظام الهی، مقاومت و شهدای قهرمان است.

روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و نظر به اهمیت و حساسیت شرایط منطقه و جهان، سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم از عموم مردم صبور و شکور استان دعوت می‌نماید همان‌طور که در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یوم‌الله آفریدند بار دیگر لبیک گوی هل من ناصر ینصرنی ولی امر زمان خود بوده، با حضور متحدانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، یادآور روحیه انقلابی و اتحاد اسلامی ایرانی مردم در آغازین روزهای انقلاب باشند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز در پیامی با دعوت از مردم برای حماسه‌آفرینی در ۲۲ بهمن، اعلام کرد: راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن نماد وفاداری، پایداری و پایبندی به ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب است به‌ویژه امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آماده شدن جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از طرفی رونمایی جنایت‌پیشگان آمریکا و صهیونیست در رونمایی از معامله خیانت‌بار قرن، قرارگرفته‌ایم، ازاین‌رو گام‌های استوار در این راهپیمایی، معنا و پیامی خاص برای همگان در اقصی نقاط جهان خواهد داشت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز از مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی دعوت کرده است همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین شرکت در مانور عظیم مردم‌سالاری دینی در انتخابات، تنفر خود را از دشمنان داخلی و خارجی نشان داده و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر هر آن‌کس که خوی استکباری دارد را با عزت سر بدهند و نشان دهند که باقدرت، مسیر انقلاب جهانی اسلام و احیای ارزش‌های ناب انقلابی را ادامه خواهند داد.

روابط عمومی استانداری قم نیز با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ملت عظیم‌الشان ایران اسلامی، در چهل و یکمین فجر درخشان انقلاب اسلامی، یاد و خاطره ایثارگران و فجرآفرینان غیور را گرامی داشته و با گوش و جان سپردن به سفارش های گوهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری، حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی عزت‌آفرین یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهند داشت.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ملت‌های مظلوم زنده خواهد کرد و نمایش اقتدار و اراده ملت اسلامی برای آمادگی همگانی و شرکت پرشور در انتخابات پیش رو و انتخاب چهره‌های انقلابی، خدمتگزار و مردمی برای تشکیل مجلسی توانمند، اثرگذار و خادم ملت است.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم نیز با صدور پیامی از مردم قم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن همایش شور ملت ایران و مایه اقتدار و عزت نظام و پیام بزرگی برای مستکبران عالم دارد و آن اعلام برائت از دشمنان است.

محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن در پیامی، گفت: این‌جانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن به ملت بزرگ ایران و به‌ویژه جامعه خدوم سلامت که در پیشرفت و توسعه علمی کشور نقش بسزایی داشته و همچنین دانشجویان، از همه آن‌ها به‌منظور شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به‌عمل می‌آورم.

اداره کل تامین اجتماعی قم نیز با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت کرده و افزوده است: کارکنان تامین اجتماعی همراه با سیل خروشان مردم با بصیرت شهر خون و قیام، با حضور در راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن بار دیگر هم‌زمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر میثاق خود با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آرمان‌های اصیل اسلامی و خط سرخ ولایت تاکید می‌کنند و از این طریق حمایت خود را از درخت پربار انقلاب اسلامی که حاصل خون شهیدان و رشادت مردم بابصیرت انقلاب اسلامی ایران است اعلام و از آحاد ملت نیز دعوت می‌کنند تا بار دیگر با حضور پرشور خود محاسبات غلط دشمن زبون را برهم بزنند.

حوزه هنری قم نیز با گرامیداشت چهل و یکمین سال استقامت و پایمردی ملت شریف ایران در راهی که حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب راهبرش بوده‌اند، از ملت شریف و هنرمندان همیشه درصحنه دعوت می‌کند تا بار دیگر با اجتماع عظیم خود «عظمت، اقتدار و بصیرت ملی» ایران و ایرانی را به رخ جهانیان و مستکبران عالم بکشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار