نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مردم در انتخابات یک حضور گسترده خواهند داشت چراکه هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 11 February 2020

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه راهپیمایی، با اشاره به تقارن راهپیمایی امسال با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، اظهار کرد: سپهبد سلیمانی با شخصیت خود مظهر آرامش جوانان و ملت منطقه بودند و این حضور پرشور مردم در حقیقت هم گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی و هم نشان‌دهنده دشمنی مردم با آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا در 40 روز گذشته یکی از بزرگ‌ترین جنایات خود را انجام داده است، عنوان کرد: مردم انقلابی با حضور چشم‌گیر خود به دنیا ثابت کردند که این جنایات ملت را هوشیار و بیدارتر می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور نسل‌های اول تا چهارم انقلاب هستیم، مطرح کرد: این موضوع بیان می‌کند که آنچه به دست آورده‌ایم را از دست نخواهیم داد و انقلاب اسلامی دستاورد بزرگ نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: جوانان با حضور خود گفتند آنچه پدران ما به وجود آورده‌اند را نگه خواهیم داشت و این سخن دلیل محکمی بر اثبات پویایی انقلاب اسلامی است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: قطعا مردم در انتخابات نیز یک حضور گسترده خواهند داشت چراکه هر رای ملت ایران تیری بر قلب ترامپ خواهد بود.

وی با بیان اینکه با حضور مردم در تشییع میلیونی سردار سلیمانی بخش عمده‌ای از نقشه‌های آمریکا در منطقه نقش بر آب شد، تاکید کرد: این حضور پروشور در ایام الله‌ها دشمن را سست‌تر خواهد کرد و هرچه حضور مردم در صحنه‌ها پررنگ‌تر باشد قطعا دشمن مایوس‌تر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار