اقدام قابل تحسین کاندیدای اصولگرا در قم
موحدی و حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات مجلس با انتشار بیانیه های جداگانه به نفع لیست شورای هماهنگی اصولگرایان در قم کناره گیری کردند. شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در انتخابات این دوره از مجلس امیرآبادی فراهانی، ذوالنوری و زاکانی را به عنوان سه کاندیدای منتخب معرفی کرده است.
کد خبر: ۸۲۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱ 13 February 2020

به گزارش تابناک قم، در حالی که این روزها برخی از افراد از هر روزنه ای برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن به شورای هماهنگی اصولگرایان فروگذار نیستند و حتی ائتلاف عجیبی با اصلاح طلبان و طرفداران لاریجانی تشکیل داده اند، اما هنوز هم کم نیستند افرادی که منافع جریان سیاسی خود و البته انقلاب را به منافع فردی ترجیح می دهند.

محسن موحدی و حجت الاسلام والمسلمین وحید شاه آبادی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه های جداگانه به نفع لیست شورای هماهنگی اصولگرایان در قم کناره گیری کردند.

این اقدام آن هم در آستانه شروع زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی می تواند نوید بخش افزایش همدلی و انسجام در بین نیروهای انقلاب در سطح قم باشد.

در بیانیه محسن موحدی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم آمده است: اینجانب در سال‌های گذشته بنا بر تکلیف در سنگر دفاع مقدس و امروز در تبعیت از ولایت و لبیک به دعوت جمعی از ایثارگران، همسنگران و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معززشان، با اهداف زیر برای نامزدی مجلس شورای اسلامی حضور یافتم:

1. اعتقاد به لزوم پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب

2.لزوم برنامه ریزی در عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام وخدمت‌رسانی به آحاد مردم

3. نقش آفرینی جوانان پرشور در تصمیم سازی های استانی و کشوری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

4.ضرورت بکارگیری توانمندی‌های بالقوه مدیریتی و انسانی بومی در استان

5. مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمنان با بهره‌گیری از گنجینه‌های ارزنده نظیر مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه

در ادامه این بیانیه آمده است: با این حال، اولویت‌های زیر سبب تغییر تصمیم اینجانب مبنی بر انصراف از نامزدی مجلس شورای اسلامی گردید:

1.حفظ و تقویت توان جریان‌های انقلابی و هم‌افزایی آنان در انتخاب اصلح

2.پرهیز از تفرقه و ایجاد همدلی بین اصولگرایان استان قم

3. لزوم حضور حداکثری دوستان انقلاب در تعیین سرنوشت کشور

4. شناسایی، جذب و سازماندهی نیروهای جوان انقلابی و کارآمد جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

در پایان این بیانیه تصریح شده است: با تقدیر و سپاس از همه عزیزانی که مشوق حضور اینجانب بودند اعلام می‌دارم اینجانب از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده و حمایت خود را از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اعلام می‌کنم.

انصراف دو کاندیدا به نفع لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم

حجت الاسلام والمسلمین وحید شاه آبادی فرزند شهید آیت الله حاج آقا مهدی شاه آبادی و نوه مرحوم آیت الله شاه آبادی (استاد حضرت امام خمینی) با اعلام حمایت از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان از کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی، مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی را به عنوان سه کاندیدای منتخب حوزه انتخابیه قم معرفی کرده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار