سردبیر برنامه گفت‌وگو اینترنتی «به وقت قم» گفت: در این برنامه گفت وگو محور از نامزدهایی که بر اساس بررسی‌ها در مسایل استان و کشور صاحب نظر بودند و بیشترین اقبال را برای رای آوری دارند دعوت بعمل آمده تا درباره خود و برنامه‌هایشان برای آینده، مشکلات و اولویت‌های قم و شهروندان قمی صحبت کنند.
کد خبر: ۸۲۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰ 15 February 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی هواسی، هدف از ساخت برنامه ویدئویی «به وقت قم» را آشنایی بیشتر مردم قم با اندیشه و افکار نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی قم بیان کردو گفت: «به وقت قم» به مردم قم کمک می‌کند که با دید کامل نماینده اصلح را برای انتخابات پیش‌روی مجلس برگزینند.

سردبیر برنامه«به وقت قم» با اشاره به تلاش تیم محتوایی این برنامه جهت جمع آوری مطالبات مردم و نخبگان قم از نمایندگان قم در مجلس آینده بیان داشت: چندین رو قبل از شروع ضبط این برنامه از طریق فضای مجازی و همچنین گفت وگو با اشخاص مختلف و فعالیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قم پرسش های جمع آوری شد که پس از دسته بندی از نامزدهای دعوت شده در این برنامه پرسیده می شود.

هواسی در ادامه اگفت: در این برنامه گفت وگو محور از نامزدهایی که بر اساس بررسی‌ها در مسایل استان و کشور صاحب نظر بودند و بیشترین اقبال را برای رای آوری دارند دعوت بعمل آمده تا درباره خود و برنامه‌هایشان برای آینده، مشکلات و اولویت‌های قم و شهروندان قمی صحبت کنند. همچنین با توجه به عدم وابستگی سازندگان این برنامه به احزاب و گروه های سیاسی، تلاش شده است که به وقت قم برنامه تبلیغاتی کاندیدا و حزب سیاسی نباشد و مطالبات مردم و انقلاب محور پرسش ها قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس این برنامه گفت‌وگو اینترنتی هم به صورت روزانه از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به صورت کم حجم و قابل دسترس برای کلیه شهروندان قمی منتشر خواهد شد.

«به وقت قم» کاری از جمعی از رسانه های اجتماعی قم بوده که به دنبال آگاهی بخشی و افزایش مشارکت اجتماعی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار