سه کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۸۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۷ 27 February 2020

به گزارش تابناک قم، بعد از افتخار آفرینی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در پیکارهای 2020 قهرمانی آسیا که با رتبه نخست تیم ملی ایران و ایستادن بر فراز کشتی قاره کهن همراه بود، اردوی تیم ملی بار دیگر توسط محمد بنا سرمربی این تیم برنامه‌ریزی شده است.

در این اردو که از دهم اسفند ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تشکیل می‌شود، کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند، تمرینی که در کنار محمد بنا سرمربی این تیم، رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور، لقمان رضایی، داود اخباری و حبیب‌الله اخلاقی نیز دیگر اعضای کادر فنی هستند.

اهمیت تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای قمی‌های علاقمند به این رشته، حضور سه کشتی‌گیر قمی در اردوی جدید تیم ملی است، ‌اردویی که چهارمین مرحله آماده‌سازی شاگردان بنا محسوب می‌شود و تا دهم اسفند ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام خواهد رسید.

در این اردو علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم سه نماینده کشتی فرنگی قم هستند، در حالی که نجاتی باید در وزن خود با مهدی محسن‌نژاد و ایمان محمدی از خوزستان به همراه میثم دل‌خانی از فارس برای دوبنده تیم ملی رقابت کند.

در وزن 67 کیلوگرم نیز حسین اسدی و محمد الیاسی از خوزستان به همراه محمدرضا گرایی از فارس رقبای محمدجواد رضایی ملی‌پوش کشتی فرنگی قم هستند، ضمن اینکه در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی ملی‌پوش طلایی کشتی قم در مسابقات آسیایی 2020 هند با جمال اسماعیلی از تهران و محمد ناقوسی از خوزستان تمرین می‌کند.

مهدی ابراهیمی اواخر بهمن ماه در مسابقات 2020 قهرمانی آسیا در کشور هند با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت، ضمن اینکه علیرضا نجاتی تابستان امسال در پیکارهای 2019 قهرمانی جهان در قزاقستان با ایستادن روی سکوی سوم و کسب نشان برنز به سهمیه بازی‌های المپیک توکیو نیز دست یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار