معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان‌اینکه تعطیلی مسجد مقدس جمکران برای قطع زنجیره کرونا به معنای توقف فعالیت‌های فرهنگی میعادگاه منتظران نیست، گفت: برنامه‌ها و آئین‌های قرائت دعای کمیل و توسل و ندبه این مسجد در فضای مجازی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱ 19 March 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به تعطیلی فعالیت های مسجد مقدس جمکران و بسته شدن درهای این مسجد در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این مسجد مقدس هر ساله در ایام نوروز و نیمه شعبان میزبان خیل عظیم زائران بود اما در پی شیوع ویروس کرونا این مسجد به منظور قطع زنجیره شیوع و ابتلا اعلام کرد همه مراسم ها و اجتماعات تا اطلاع ثانوی تعطیل است و درهای آن نیز بسته شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه های فرهنگی این مسجد مقدس از طریق شبکه های صدا و سیما و فضای مجازی دنبال می شود.

وی تصریح کرد: ازجمله این برنامه های غیرحضوری در فضای مجازی، ویژه های برنامه شب شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)، لحظه تحویل سال و نیز عصر روز اول فروردین است، در دیگر روزهای نوروز نیز برنامه های معمول مسجد در فضای مجازی و با پخش از رسانه ملی دنبال می شود.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: در این راستا دعای توسل و دعای کمیل هر هفته از ساعت ۲۰ و دعای شریف ندبه صبح های جمعه از ساعت ۷ صبح مطابق معمول بدون حضور مستمع قرائت و از رسانه ملی پخش می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار