رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به آغاز توزیع میوه نوروزی در ۳۰ نقطه شهر قم از امروز، گفت: امسال میوه تنظیم بازار نوروزی به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن همشهریان به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۸۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۶ 19 March 2020

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی درجلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: امسال با اتخاذ تمهیدات لازم میوه تنظیم بازار نوروزی به صورت اینترنتی توسط سایت با سلام نیز به فروش می‌رسد.

وی قیمت فروش سیب در مراکز تنظیم بازار ۶ هزار تومان و قیمت پرتقال تامسون درجه یک را پنج هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در استان قم ۳۵۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال توزیع می‌شود.

سیجانی گفت: موجودی کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت در انبارهای استان در سطح بسیار بالایی است و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: واحدهای صنفی که در گسترش شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی دارند مانند آرایشگاه‌های زنانه، کافی نت‌ها و چایخانه‌ها تعطیل شدند.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار