مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است گفت: به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مذهبی و رویدادهای ملی در نوروز نیز توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 20 March 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده، با اشاره به اقدامات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری در نوروز ۹۹ اظهار کرد: نوروز امسال تحت‌الشعاع شیوع کرونا در کشور قرار دارد و به همین خاطر اکثر ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر به این کار اختصاص یافته است.

وی با اذعان به اینکه با این حال در امور تبلیغاتی تلاش شده جنبه شادی و نشاط و آغاز سال جدید در نظر گرفته شود تصریح کرد: به همین خاطر شعارهای ویژه‌ای برای تبلیغات نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است که از آن جمله «قم شهر با صفا و مردم باخدا، قم رود زندگی جاری، شور بندگی سرشار، می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار» است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های ملی مذهبی در نوروز نیز مد نظر قرار داشته است.

وی اظهار کرد: فضاسازی شهر قم در روز اول سال ۱۳۹۹ با توجه به شهادت امام موسی کاظم(ع) با ترکیب فضای سیاه پوشی و گرامیداشت تحویل سال جدید صورت خواهد گرفت.

کلانترزاده افزود: در مناسبت‌های دیگر خصوصاً عید مبعث و نیمه شعبان نیز تبلیغات ویژه شهری در دستور کار قرار دارد و این تبلیغات با محوریت شعارهای مهدوی همچون «زکوی یار می‌آید، نسیم باد نوروزی، بهار می‌رسد اما بهار من تو کجایی» خواهد بود.

وی بیان کرد: در مجموع بیش از هزار مترمربع بنر و تبلیغات شهری در قالب‌های پرتابل، عرشه پل، استند و… به مناسبت نوروز اکران خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار