رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان قم، ضمن اطمینان به مردم و شهروندان قمی از ذخیره مایحتاج استان در انبارها، گفت: بی‌تردید باید به مردم این اطمینان را بدهم که شاید از همان روزهایی که ویروس کرونا در شهر ووهان چین منتشر شد و این شهر و کشور را درگیر کرد ما پیش‌بینی ایجاد مشکلاتی را داشتیم لذا نسبت به تأمین کالاهای اساسی فراتر از نیاز در انبارها اقدام کردیم.
کد خبر: ۸۳۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 20 March 2020

به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی به برخی مشکلاتی تأمین کالا در قم اشاره کرد و افزود: بعد از این‌که قم درگیر کرونا شد، کامیون داران برای حمل کالا به قم راضی نمی‌شدند و درخواست کرایه بیشتری داشتند که این امر باعث افزایش قیمت بعضی کالاها شد.

به گفته وی، همکاران ما در اتحادیه از ساعت ۶ صبح انبارهای کالاهای استان را چک کرده و نسبت به وجود کالاهای مورد نیاز مردم پیگیری و نظارت دارند؛ مردم قم اطمینان داشته باشند که انبارهای قم پر از کالاهای مورد است و نسبت به تأمین مایحتاج خود نگران نباشند.

وی می‌افزاید: شکر، برنج و دیگر کالاهای اساسی در قم به اندازه کافی وجود دارد و مردم به فروشگاه‌های شهر برای تأمین مایحتاج خود هجوم نیاوردند چرا این ازدحام‌ها زمینه انتشار ویروس برای خود و اطرافیانشان را فراهم می‌کند.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان می‌کند: با توجه به همه هشدارهای داده شده از سوی مسئولان هم چنان با ازدحام جمعیت و هجوم به برخی از فروشگاه‌های سطح شهر قم روبرو هستیم در حالی که چندین فروشگاه و بیش از ۳ هزار خواربار فروش و سوپر مارکت مطلوب در سطح شهر قم وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای فراهم کردن خرید اینترنتی و غیرحضوری مردم هستیم و برای این امر در حال رایزنی با چند سوپرمارکت مطرح و فروشگاه عرضه مواد غذایی هستیم؛ درخواست داریم تا این زیرساخت را فراهم کنند و مردم هم باید به هم به خرید اینترنتی هدایت شوند.

صحفی می‌افزاید: در حالی این هجوم زمینه انتشار و درگیر کردن خانواده‌های دیگر را خواهد کرد و ابتلاء به این بیماری را دو چندان می‌کند قرار است در هر محله‌ای از شهر فروشگاهی به صورت خرید غیر حضوری آماده باشد تا مردم با خیال راحت خرید کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار