مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همزمان با عید نوروز خط تولید لباس ویژه کادر درمانی و ماسک در تالار مرکزی کلید خورد.
کد خبر: ۸۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 20 March 2020

به گزارش تابناک قم، سیدموسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: در راستای توانمند سازی و هم افزایی توان مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیج سپاه علی ابن ابیطالب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی مشترک و جهادی خط تولید لباس‌های کادر بیمارستانی و ماسک را در تالار مرکزی شهر قم فعال کردند.

وی بیان کرد: در فاز نخست این پروژه تعداد ۲۰ نفر دوزنده در هر شیفت ۱۲ ساعت اقدام به برش و دوخت لباس کرده و ماسک کرده و این تولیدات سپس برای استریل و بسته بندی و توزیع به مرکز تهیه و توزیع اقلام پیشگیری و بهداشتی بسیج منتقل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین این اداره کل در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اقدام به تولید برنامه‌های مختلفی از جمله اطلاع رسانی، ساخت کلیپ‌های هنرمندان، فرهیختگان، اصحاب فرهنگ وهنر کرده است.

وی یادآور شد: ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین فعالان عرصه رسانه، برگزاری و اجرای «پویش در خانه بمانیم» و «کتاب بخوانیم»، اجرای برنامه «پیک امید من»، برگزاری جشنواره‌های موبایلی، هنرهای تجسمی، شعر، فیلم و عکس از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار