معاون استاندار قم با تأکید بر اینکه استان قم در ایام نیمه شعبان نیز با توجه به شرایط فعلی امکان پذیرش مسافران و زائران را ندارد، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به‌سمت قم سفر نکنند.
کد خبر: ۸۳۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴ 23 March 2020

به گزارش تابناک قم، یونس عالی‌پور، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: از ماه‌ها قبل پیگیری‌هایی برای جلسات ستاد تسهیلات زائران در استان برگزار شد و مصوباتی نیز برای پذیرایی بهتر از مردم داشتیم که با توجه به شیوع بیماری کرونا همه این برنامه‌ریزی‌ها تغییر کرد.

وی با بیان اینکه ورود ویروس کرونا شرایط استان و کشور را برای نوروز تغییر داده است، ابراز کرد: از مردمی که برنامه‌ریزی برای مسافرت به قم داشته‌اند درخواست لغو این برنامه و سفر خود را داریم.

معاون امور زائرین استاندار قم خاطرنشان کرد: شرایط استان به‌گونه‌ای تغییر کرده است که همه مراکز اقامتی تعطیل بوده‌اند و آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را نداریم.

وی هدف از لغو این پذیرش‌ها را حفظ جان و مال مردم دانست و افزود: ما وظیفه محافظت از جان و مال مردم را داریم و به همین علت همه برنامه‌های اجتماعی نوروز محدود شده است.

عالی‌پور با تأکید بر اینکه استان قم در ایام نیمه شعبان نیز با توجه به شرایط فعلی امکان پذیرش مسافران و زائران را ندارد، اضافه کرد: استان قم شرایط میزبانی از مسافران و زائران را ندارد و از مردم خواهش می‌کنیم به‌سمت قم سفر نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار