معاون استاندار قم با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های امیرالمؤمنین(ع) و مادر گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) به‌زودی و بیمارستان مادر یک‌ماهه به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۸۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۸ 23 March 2020

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های امیرالمؤمنین(ع) و مادر اظهار داشت: طی مکاتباتی با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رئیس‌جمهور تعهدات دولتی بیمارستان 232 تختی امیرالمؤمنین(ع) باقی‌مانده بود که این اعتبار تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال تأمین تأسیسات، برق، آب و گاز آن هستیم، ابراز کرد: 60 میلیارد تومان برای این منظور تخصیص داده‌شده که 150 نفر روزانه برای افتتاح هرچه سریع‌تر این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: عمده تجهیزات بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) خریداری و آماده نصب است که امیدواریم طی روزهای آینده به بهره‌برداری برسد.

وی آخرین وضعیت بیمارستان خصوصی مادر را موردتوجه قرار داد و افزود: این بیمارستان برای راه‌اندازی به تسهیلات بانکی نیاز دارد که با مکاتبات انجام‌شده با 150 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل و راه‌اندازی آن موافقت شده است.

بهشتی یکی از مشکلات بیمارستان مادر را تأمین 30 میلیارد تومان نقدینگی توسط بخش خصوصی دانست و یادآور شد: معاون رئیس‌جمهور دستوری به بانک مرکزی و در نهایت دستوری به بانک صادرات برای عدم دریافت مبلغ ریالی و تنها دریافت وثیقه صورت گرفته است.

وی زمان بهره‌برداری از بیمارستان مادر قم را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: این بیمارستان 220 تختخوابی بوده که اگر تسهیلات پرداخت شود فاز نخست با 100 تخت در یک ماه و کل بیمارستان در سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار