مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم از پیگیری ۶۰۰ تماس مردمی درخصوص آبگرفتگی معابر خبر داد و گفت: شهروندان مشکلات خود را با ۱۳۷ در میان بگذارند.
کد خبر: ۸۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۲ 23 March 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده امشب در گفت و گو با خبرنگاران با درخواست از مردم برای ثبت مشکلات خود در خصوص آب گرفتگی منازل و معابر در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: نیروهای سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست های شهروندان و پیگیری مشکلات مردم هستند؛ شهروندان می توانند مشکلات به وجود آمده درخصوص آب گرفتگی منازل و معابر را نیز با همکاران ما در این سامانه در میان گذاشته تا به سرعت اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه ۶۰۰ تماس مردمی در خصوص آب گرفتگی معابر منازل در این سامانه ثبت شده است گفت تمام این درخواست ها دسته بندی و به سازمان مربوطه جهت پیگیری و رفع سریع مشکل ارجاع شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر آماده باش همه جانبه تیم مدیریت شهری برای جلوگیری از بروز بحران در روند بارش شدید باران در شهر تصریح کرد: شهردار و مدیران شهری در میدان بوده و با بازدید از سطح شهر، جلوگیری از بروز هر بحران احتمالی را در دستور کار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار