مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قم از تکمیل شدن ظرفیت کانال های احداث شده در منطقه پردیسان خبر داد و گفت: در حال حاضر شهردار و مدیران شهرداری در صحنه حضور داشته و اقدامات لازم انجام می شود.
کد خبر: ۸۳۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۸ 23 March 2020

به گزارش تابناک قم، علی اکبر رحیمی امشب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با بحران‌های احتمالی در پی وقوع بارش شدید باران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر اصلی و فرعی‌ها خصوصا در محدوده پردیسان که در مرحله نیمه هشدار است تردد به کندی صورت می گیرد.

وی با تاکید براینکه طی سال‌های اخیر شهرداری اقدام به ایجاد کانال‌های موقت انتقال آب‌های سطحی در محدوده پردیسان کرده است افزود: از بالادست پردیسان روان‌آب‌ها به سمت کانال اصلی و فرعی منطقه سرازیر شده است؛ شهرداری در این سال‌ها یک کانال فرعی ساخته بود که ظرفیت آن هم در حال تکمیل است و به سمت بوستان غدیر منحرف می شود که مجموعه امکانات این بوستان هم در معرض خطر قرار داده است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قم بیان کرد: آب گرفتگی تونل غدیر هم با توجه به تکمیل ظرفیت کانال‌ها رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه شهردار و مدیران شهری در صحنه حضور داشته و در حال بازدید از وضعیت شهر هستند افزود: تمام نیروهای شهری نیز در آماده باش هستند.

رحیمی با درخواست از شهروندان برای همکاری و صبر در این شرایط گفت: با توجه به اینکه کانال‌های زیرسطحی ظرفیت این حجم بارش را ندارد بالازدگی آب در برخی معابر رخ داده است.

وی معابر پردیسان، خیابان سیدالشهدا، تونل غدیر، میدان معلم، میدان نواب صفوی و خیابان بافقی را از جمله نقاط اصلی حادثه خیز شهر در این شرایط عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار