رییس کل دادگستری استان قم پس از ابتلا به بیماری کرونا و بهبودی نسبی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
کد خبر: ۸۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸ 24 March 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹، در بیمارستان بستری و پس از بهبودی نسبی، ترخیص شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

روابط عمومی این نهاد نیز امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد، مظفری همچنین در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز از زحمات کادر درمانی و پرسنل بیمارستان‌های استان قدردانی کرده است.

در پیام رییس دادگستری قم آمده است: ابتدا از زحمات شبانه‌روزی کلیه مسئولین محترم، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان قم که به‌عنوان مجاهدان خط مقدم در راه مبارزه با ویروس کرونا ازخودگذشتگی کرده و تلاش می‌نمایند قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرده است: همچنین از تمام همکاران عزیز در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه که تا آخرین ساعات کاری سال گذشته مخلصانه و مجاهدانه درصحنه بودند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی در پایان آورده است: از تمام مردم عزیز به‌ویژه هم استانی‌های صبور تقاضا دارم با توکل به لطف خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و با رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه ماندن در خانه و حذف ترددهای غیرضروری، به سهم خود در صیانت از سلامتی خود و تک‌تک اعضای امت اسلامی شریک شویم تا هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص گردیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار